Orange Belgium breidt zijn Internet + TV aanbod uit met een mobiele applicatie dat klanten toelaat de TV decoder en hun opnames te beheren

Orange Belgium breidt zijn Internet + TV aanbod uit met een mobiele applicatie dat klanten toelaat de TV decoder en hun opnames te beheren, ook als ze niet thuis zijn

Vandaag lanceert Orange zijn mobiele applicatie waarmee klanten toegang krijgen tot extra functies die de beleving van Orange TV nog beter zullen maken:

• Tv-gids: de TV-applicatie tovert een duidelijk overzicht van de tv-gids op de mobiele telefoon of het tablet van de klant (-30 tot +14 dagen), zodat die makkelijk kan beslissen wat hij op tv wil zien en wat hij moet opnemen - of hij nu thuis is of niet.
  • Opnemen: de klant kan opnames plannen en/of programma's opnemen via de app of een herinnering instellen. Heel handig als hij niet thuis is, want zo slaat hij niet in paniek als hij zijn favoriete programma vergat op te nemen. De app werkt op 3G/4G of wifi. Opnameconflicten oplossen, geplande opnames annuleren of de harde schijf van de TV decoder opruimen? Een fluitje van een cent!
  • Afstandsbediening: de klant kan de TV-app gebruiken om de TV decoder volledig te bedienen, ook als hij niet thuis is.
  • De klant kan zijn leukste tv-momenten rechtstreeks delen op sociale media zoals Facebook, WhatsApp en Twitter.
  • De app heeft een eigen zoekfunctie om programma's op te vragen (incl. gedetailleerde info + herinneringen instellen, opnemen, en andere acties) bijvoorbeeld, en een helpfunctie voor klanten die hulp kunnen gebruiken met de mobiele app of de TV decoder.

De Orange TV-app is vanaf vandaag gratis te downloaden voor iOS in de App Store en voor Android in Google Play. De App heet 'Orange TV BE'.

Premium content voor iedereen
Cristina Zanchi, Chief Consumer Officer: "Sinds de lancering van Orange Internet + TV in maart 2016 zijn we ons aanbod blijven uitbreiden door onze klanten toegang te geven tot een aantal themazenders zonder hen daar extra voor aan te rekenen. Wie betalende zenders wil zien, hoeft daarvoor niet extra te betalen bij Orange. Dat is onze filosofie. Ook volgend jaar zullen we ons aanbod verder uitbreiden. Verder werken we aan een functie om live tv te kijken via de Orange TV app."

De afgelopen maanden voegde Orange verschillende populaire zenders toe aan zijn aanbod, zoals het optiepakket Eleven Sports dat bestaat uit de zenders Eleven en Eleven Sports (ter waarde van 10 euro per maand, maar gratis aangeboden door Orange bij elk abonnement tot 31/03/2017) om Orange-klanten die graag sport kijken te verrassen. Eleven is een voetbalzender die alle wedstrijden uit de beste Europese competities toont, terwijl Eleven Sports gewijd is aan internationale sporten.

Daarnaast voegde Orange verschillende kinderzenders toe zoals Disney XD, Nickelodeon en andere themazenders zoals: Ushuaïa, National Geographic Wild HD, Fox, SyFy en Science & Vie. Maar ook NRJ Hits TV, ZES, Xite, ... verschijnen vandaag al in de tv-gids. Klanten kunnen op www.orange.be/tv zien welke zenders er in hun regio zijn bij gekomen.

Orange Internet + TV vanaf 39 €/maand voor alle abonnees (excl. Kolibrie)
Met de feestdagen in aantocht lanceerde Orange een speciale promotiecampagne voor iedereen die in december intekent op Orange Internet + TV. Zij krijgen Orange Internet + TV voor 39 euro per maand gedurende zes maanden.

Over Orange Belgium

Orange Belgium is één van de meest toonaangevende telecommunicatieoperatoren op de Belgische markt (met meer dan 3 miljoen klanten) en in Luxemburg, via haar dochter Orange Communications Luxembourg.
Als convergente speler bieden we mobiele telecommunicatiediensten, alsook internet en tv aan particulieren; en innovatieve mobiele en vaste diensten aan bedrijven. Ons ultraperformant mobiel netwerk beschikt over de 2G, 3G, 4G en 4G+ technologie waarin we voortdurend in blijven investeren.
Orange België is een filiaal van de Orange-groep, één van de meest toonaangevende operatoren in Europa en Afrika voor mobiele en breedband internetdiensten en één van de leiders wereldwijd in het leveren van telecommunicatiediensten aan bedrijven.
Orange België staat genoteerd op de Beurs van Brussel (OBEL).

Voor meer informatie: corporate.orange.be , www.orange.be   of volg ons op Twitter : @pressOrangeBe.

Annelore Marynissen (NL) - annelore.marynissen@orange.com   -  +32 479 01 60 58
Jean-Pascal Bouillon (FR) - jean-pascal.bouillon@orange.com   -  +32 473 94 87 31
press@orange.be

Contact investeerders