ColoHouse lanceert een eigen anti-DDoS oplossing, Scrubbing as a Service om haar klanten te beschermen tegen DDoS-aanvallen

THE HAGUE, Netherlands, Jan. 15, 2019 (GLOBE NEWSWIRE) -- ColoHouse, een managed service en wereldwijde colocatie aanbieder breidt haar productaanbod uit met DDoS-beveiligingsdiensten en lanceert een eigen anti DDoS-oplossing, ‘Scrubbing as a service’.

Wat is Scrubbing as a service?  
DDoS-preventie kan het beste omgeschreven worden als ‘Scrubbing as a Service’.
Scrubbing as a Service maakt alle gebruikersgegevens die binnenkomen op een netwerk schoon en ‘scrubt’ door een reeks van wereldwijde netwerken om ervoor te zorgen dat alleen het goede netwerkverkeer wordt doorgestuurd, zonder onderbrekingen en vertragingen in het proces.

Elk bedrijf, klein of groot kan het doelwit van een DDoS-aanval zijn. Deze aanvallen kunnen leiden tot onderbrekingen van bedrijfsactiviteiten en hebben invloed op huidige gebruikers en op bedrijfsresultaten. DDoS-aanvallen verminderen de prestaties en beschikbaarheid van een netwerk. In het geval van een aanval wordt deze snel geïdentificeerd door de Scrubbing as a Service dienst van ColoHouse. Het netwerkverkeer van de klant wordt omgeleid naar het migratieplatform om binnen enkele seconden het verkeer op te ruimen. Aanvullend ondersteunt de oplossing van ColoHouse real-time monitoring, proactieve rapportage en geautomatiseerde filtering.

“DDoS aanvallen zijn springlevend in 2019. We hebben klanten die proactief zijn en al live zijn met onze diensten. Sommige van deze aanvallen duren slechts een paar seconden, waardoor ze lastig te identificeren zijn. Een aanval wordt vaak geïdentificeerd als een systeemfout. We hopen dat zowel huidige als potentiele klanten hun bedrijven beschermen tegen onderbrekingen die kunnen leiden tot financiële schade en hun geloofwaardigheid kan aantasten.’’ Aldus Savvas Bout, Chief Technology Officier bij ColoHouse.

Scrubbing as a Service van ColoHouse wordt aangeboden voor colocatie, cloud en managed services. Via BGP kan ColoHouse naast hun eigen netwerk andere carriers ‘scrubben’ om redundantie te creëren voor potentiele klanten. 

Onlangs heeft ColoHouse een whitepaper gedeeld over DDoS, “Is uw onderneming beschermd tegen een DDoS aanval?’’ met tips om een DDoS-aanval te herkennen en te verzachten:

  1. Hoe weet u of u aangevallen wordt? Het netwerk is ongewoon traag en bepaalde websites zijn niet  beschikbaar. Servers ervaren een extreem hoge laadniveau.
  2. Een actieplan opstellen: U moet uw IT afdeling en uw team de volgende vragen stellen: Wat moet er beschermd worden? Waarom moet het beschermd worden? Welke beschikbare beveiliging opties zijn er? Wat is de beste optie? Wie en hoe bieden zij bescherming aan? En wat nog belangrijker is, hoe zit het met uw reputatie en de financiële schade wanneer uw diensten niet beschikbaar zijn?

Meer weten?
ColoHouse biedt op maat gemaakte IT oplossingen aan om zeker te zijn van een passende beschermingsniveau.
www.colohouse.nl

OVER COLOHOUSE
ColoHouse is een wereldwijde opererende colocatie-, cloud- en managed services provider. Sinds de oprichting in 2007 wordt er een vrij simpele filosofie gehanteerd: kwalitatieve- en altijd beschikbare infrastructuur, gekoppeld aan de best mogelijke support en klantenservice.
Meer informatie: www.colohouse.nl

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: 

Media Contact Europa

Sammen Qureshi
Marketing Manager, EU 
Telefoonnummer: +31 88 270 0215
E-mail: squreshi@colohouse.com
https://colohouse.nl/

Media Contact Verenigde Staten
Nicole Rossato 
Global Vice President, Sales & Marketing 
E-mail: nrossato@colohouse.com
https://colohouse.com