GANNI maakt omnichannel fulfillment mogelijk met Nedap

Snelgroeiend Deens modemerk GANNI heeft het Nedap iD Cloud platform geselecteerd om volledige voorraadzichtbaarheid te realiseren. De eerste stap van deze inzet is het bereiken van compleet inzicht in winkelvoorraad, wat leidt tot geoptimaliseerde artikelbeschikbaarheid en efficiencyverbetering. Als volgende stap kunnen alle artikelen, of ze zich nu in de distributiecentra of in de winkels bevinden, worden geconsolideerd in één gecentraliseerde voorraad. Hierdoor is er geen aparte voorraad meer nodig voor de afhandeling van web orders en winkelorders. Dit stelt GANNI in staat omnichannel diensten, zoals ship-from-store, verder te ontsluiten.

Het merk GANNI staat bekend om zijn scandi-coole stijl en de toewijding om organisatie-breed betere keuzes te maken. Een belangrijke stap in het verduurzamen van mode is het optimaliseren van supply chain processen en zo wendbaar mogelijk worden. Dit kan alleen worden bereikt door een volledige zichtbaarheid van de alle items, waardoor GANNI elk individuele kledingstuk in elke stap van zijn levenscyclus kan volgen. Door gebruik te maken van RFID-technologie kan GANNI voldoen aan de toenemende vraag van de consument tegen de laagst mogelijke voorraadniveaus.